به گزارش همشهریآنلاین به نقل از ایسنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیسجمهوری در حساب کاربری خود در اینستاگرام با انتشار فایل صوتی گفتوگوی یک راننده تاکسی اینترنتی با اپراتور شرکت ارائه دهنده خدمات تاکسی اینترنتی نوشت:
«هموطن گرامی، جناب آقای مکوندی! به قلب بزرگ شما، مهربانی بیحدوحصرتان و به انسانیتی که از تک تک واژههای شما میجوشد، افتخار میکنیم. وجود انسانهای نازنینی مثل شما، همان پنجرهای است که نورِ امید و خوشبختی را به آینده این مرزوبوم میتاباند. پاینده و سلامت باشید.»
آقای مکوندی راننده یکی از شرکتهای ارائه دهنده خدمات تاکسی اینترنتی است که پس از پایان یکی از سفرهای خود، در تماس با اپراتور شرکت مذکور درخواست میکند که کرایهای که از حساب کاربری مسافر کسر شده است، به حساب او بازگردد؛ آقای مکوندی علت این درخواست را اینگونه مطرح میکند که «ایشون (مسافر) پرستار بخش کرونا هستند و من از پرستارانی که در بخش کرونا کار می کنند کرایه نمیگیرم؛ ایشون آنلاین پرداخت کردند و من می خواهم که این کرایه را برگردانم».
شرکتی که آقای مکوندی در آن مشغول به کار است، روز گذشته با انتشار فایل صوتی مکالمه وی با اپراتور شرکت در فضای مجازی، او را به عنوان «سفیر مهربانی» معرفی و اعلام کرد که پاداشی برای این راننده در نظر گرفته است.